Hoe je goed wordt in verkopen als je er een hekel aan hebt
Verkopen is belangrijk omdat, of je het nu leuk vindt of niet, iedereen moet verkopen om succesvol te zijn. Iedereen leeft bij het verkopen van iets. Deze tips helpen je!
Home » Alle blog artikelen
Verkopen is belangrijk omdat, of je het nu leuk vindt of niet, iedereen moet verkopen om succesvol te zijn. Iedereen leeft bij het verkopen van iets. Deze tips helpen je!
Face it: je bent ondernemer en je wilt jouw dienst/product verkopen. Dan zul je actief met sales aan de slag moeten gaan, want zonder verkoop geen winst!
Sommige van mijn klanten, voordat ze mijn trainingen hebben gevolgd, waren ronduit slecht in verkopen. En misschien geldt dit ook wel voor jou. Het gebrek
Vorige week gaf ik je tips om te leren verkopen, ook al heb je er een hekel aan. Maar wat nou als je potentiële klant bezwaren heeft. Dat betekent niet dat de deal van tafel is. Vandaag leer ik je bezwaren om te zetten in een keiharde deal!
Op het moment dat je druk bezig bent met het sluiten van de deal, merk je soms dat sommige prospects niet direct willen overgaan tot aankoop. Realiseer je dat het een onderdeel van het verkoopproces is om met deze bezwaren te kunnen dealen.
Er zijn zoveel eBooks, blogs en andere informatie om te lezen en kennis op te doen maar wat leer je extra in vaardigheidstrainingen.
Netwerken hoort bij ondernemen. Toch blijft dit voor velen een ongemakkelijke aangelegenheid. Deze tips gaan jou helpen succesvol én relaxed te netwerken.
Hieronder 9 wijze verkooplessen van een salesexpert die iedere – soms struggelende en onnodig falende – ondernemer echt ter harte zou mogen (moeten) nemen.
Om iets voor elkaar te krijgen, moet je iets doen. Maar het is zo verleidelijk om te chillen in Uitstelland. Ik geef je 9 tips om tot actie te komen!
De 4 krachtigste woorden in sales… zijn waarschijnlijk niet wat je verwacht. Het is niet iets waar veel ondernemers aandacht aan besteden, zeker niet als
We kennen het allemaal wel toch? Soms heb je van die momenten waarop het ondernemen gewoon even helemaal niet leuk is. Nou, dat overkwam mij in ieder geval een paar maanden geleden. Ineens was hij er: ‘de dip’. Maar wat is nu een goede strategie om uit je dip te komen?
Hoe gaaf zou het zijn als je met een kleine, simpele verandering in je business direct meer gaat verkopen? Flauwe vraag natuurlijk, want dat zou